AMPA Escola Els Pinetons

Festa de la tardor 2012

28 octubre 2012

Atenció a totes les famílies:

El DIUMENGE 28 d’octubre celebrarem la 3era Festa de Tardor de Pinetons. Una jornada on l’objectiu és que tots els pares, mares, mestres i alumnes passem junts el dia a l’escola tot realitzant un seguit d’activitats.

Us esperem a partir de la 13 h del migdia. La idea és fer un “picnic” on cada família es portarà el seu dinar. Disposarem de taules i cadires per a tothom. Podrem jugar, xerrar, escoltar bona música, i a partir de les 16 h CASTANYADA POPULAR oberta a tothom que vulgui venir.

Castanyes, vi bo, i sucs pels nens i nenes. A la tarda farem jocs tradicionals: estirada de corda, mocador, curses de sacs… i pels més petits farem una marató de contes explicats per mares, pares i mestres voluntaris/es. Els/les que estigueu interessats/des en explicar contes, adreceu-vos al despatx de l’ AMPA per inscriure-us.

Us esperem el diumenge per passar-ho d’allò més bé!!! Junta Ampa.

L’Ampa som tots i totes!

Attachment: Programa Festa Tardor 2012 (90.15 kb)